Ta strona www używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy dostosować stronę do twoich potrzeb.
W każdej chwili masz możliwość zablokowania plików cookies w swojej przeglądarce. Dowiedz się jak to zrobić OK. Rozumiem

Aktualności

- Stoczek. Obiady zawsze domowe, czyli kampania rebrandingowo - wizerunkowa marki i dań gotowych Stoczek

2008-04-02

W związku z wprowadzeniem nowego logo oraz nowej szaty graficznej opakowań dań gotowych, zaplanowaliśmy szereg działań marketingowo - komunikacyjnych. Pierwszy etap kampanii obejmie Polską centralną i południowo - wschodnią. Głównym medium kampanii jest outdoor, czyli billboardy (kilkaset nośników) w atrakcyjnych lokalizacjach. Celem kampanii jest poinformowanie nabywców produktów marki Stoczek o nowym logo i nowych opakowaniach dań gotowych, a także budowanie odpowiedniego klimatu wokół marki Stoczek. Kampania ma stworzyć podstawy do procesu budowy wizerunku marki, ma podkreślił główne korzyści, jakie marka oferuje i mówić o obietnicy, jaką marka spełnia. Główne wartości, jakie kampania ma za zadanie utrwalić w umysłach odbiorców w odniesieniu do marki Stoczek to: tradycyjny polski dom, rodzina, matka, smak, taki jak kiedyś, tradycja, zaufanie, wiarygodność i lojalność. Ze względu na to, że kampania ma charakter lokalny, mediami wspomagającymi są lokalna prasa oraz rozgłośnie radiowe. Zapraszamy czytelników i słuchaczy do włączenia się do kampanii poprzez udział w konkursach z nagrodami. Fundujemy atrakcyjne nagrody! Do wygrania, oprócz zestawów naszych produktów, jest markowy sprzęt AGD, niezbędny w każdej kuchni. Zapraszamy do zabawy! Podejmiemy też działania w miejscach sprzedaży poprzez szereg narzędzi reklamy pozamedialnej.