Ta strona www używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy dostosować stronę do twoich potrzeb.
W każdej chwili masz możliwość zablokowania plików cookies w swojej przeglądarce. Dowiedz się jak to zrobić OK. Rozumiem

Aktualności

- Nowa szata graficzna dań gotowych Stoczek

2008-03-05

Dobiegły końca prace nad zmianą szaty graficznej opakowań dań gotowych - podstawowej kategorii produktów spółki. Nowe opakowania są spójne z budowanym wizerunkiem i filozofią marki. Mają stanowić wizytówkę wysokiej jakości produktu, przyciągać wzrok i odróżniać produkt na półce sklepowej. Źródłem wiedzy i inspiracji do odświeżenia opakowań dań gotowych były raporty z gruntownie przeprowadzonych badań marketingowych oraz obecne trendy rynkowe. Kolor zielony był bezsprzecznie kojarzony przez respondentów z marką Stoczek - wszak marka posługujesię tą barwą od lat. Dlatego też utrzymaliśmy zieloną tonację opakowań, nadając jej /zgodnie z oczekiwaniami grupy celowej/ jedynie żywszy, bardziej soczysty odcień. Zieleń taka uosabia świeżość, naturalność, a w warstwie symbolicznej harmonię, spokój, wyważenie, równowagę i ład, ale też wiosnę i odrodzenie. Wartości te są zbieżne z charakterem i ambicjami marki. Nowa etykieta ma swego rodzaju heraldyczny charakter poprzez zastosowanie tarczy i czerwonej szarfy. Nie jest to przypadkowe, gdyż z jednej strony wyraża asocjacje marki z ważnym historycznym wydarzeniem z 1831 roku (bitwa pod Stoczkiem), a z drugiej strony ma przyciągać uwagę męźczyzn - wiernych odbiorców dań gotowych. Novum dla etykiet dań gotowych Stoczka są fotografie dań oraz ich aranżacje kulinarne, z zastosowaniem świeżych, soczystych warzyw. Obiady Stoczka podane są w tradycyjnym glinianym naczyniu, co ma wzbudzać skojarzenia z domem, z mamą i ze smakiem, takim jak niegdyś... O ostatecznym wyglądzie zarówno logotypu, jak i opakowań dań gotowych zdecydowały opinie respondentów w drugim etapie badań marketingowych. Nowe wzornictwo zostało przyjęte bardzo pozytywnie jako zgodne z wizerunkiem marki, symboliką nazwy oraz potrzebami klientów w odniesieniu do opakowań produktów.